Senior Advisor – Iwi Partnerships
- Engagement & Support.
- Relationship Management.
Manawhenua of our region have called the Kāpiti Coast home since the early 1800s. Their deep connections to the rohe and sense of belonging spans multiple generations. Iwi are a cornerstone to the region. The Kāpiti Coast District Council is committed to fostering their relationship with Iwi in the spirit of partnership and by honouring Te Tiriti.
You’ll help nurture, grow and evolve partnerships with Iwi Māori on the Kāpiti Coast and provide strategic and technical advice and practical support to plan and create opportunities for Iwi that shape and influence the work of Council. You’ll also connect Council activity managers and Iwi members and support them to establish strong and effective relationships reflecting tāngata whenua perspectives and aspirations.
- An in depth understanding of Iwi Māori aspirations, tino rangatiratanga and kawa relevant to the tāngata whenua on the Kāpiti Coast
- Understanding and demonstrated ability to recognise the role of the Treaty of Waitangi and its application in contemporary Aotearoa
- Excellent Māori and English communication skills
- Experience providing sound advice to leadership teams
- Comprehensive knowledge of the local government environment, including the regulatory environment as it relates to Māori
- Experience of effectively managing projects
- Outstanding interpersonal skills and commitment to customers
- Proven ability to gain and maintain professional credibility, confidence and respect among a wide range of stakeholders
- Effective time management and collaboration skills and ability to work effectively as a team member
APPLICATIONS CLOSE: Sunday 13th February
APPLY OR VIEW THE POSITION DESCRIPTION: www.jacksonstone.co.nz
FURTHER ENQUIRIES: Russell Spratt or David Hollander on 04 550 8000
- Te Whai Wāhitanga me te Tautoko.
- Te Whakahaere i ngā Hononga.
Kua noho mai ngā mana whenua o tēnei takiwā ki Kāpiti nei mai i ngā tau tōmua o ngā 1800. He maha ngā whakatipuranga e whai tūrangawaewae ana ki tēnei takiwā. Ko ngā iwi tētahi o ngā tūāpapa o te takiwā. Kei te manawanui a Te Kaunihera o Kāpiti ki te whakatairanga i ngā hononga ki ngā iwi i runga i te wairua rangapū me te whakatinana hoki i Te Tiriti.
Ko te mahi:
Ka āwhina koe i ngā mahi hei poipoi, hei whakatipu, hei whakahou hoki i ngā rangapū ki ngā Iwi Māori o Kāpiti, ka tuku tohutohu rautaki, hangarau hoki, ka whakawhiwhi tautoko hei whakamahere, hei whakarite huarahi mā ngā iwi e tārai, e whakaaweawe ngā mahi a te Kaunihera. Ka whakahono hoki koe i ngā kaiwhakahaere a te Kaunihera ki ngā iwi, ka tautoko i a rātau ki te whakarite hononga kaha, whai painga hoki e whakaata ana i ngā tirohanga me ngā tūmanako o ngā tāngata whenua.
Ko ō pūkenga:
- Ka tino mārama pū koe ki ngā tūmanako o ngā Iwi Māori, ki te tino rangatiratanga, ki te kawa hoki e hāngai ana ki ngā tāngata whenua o Kāpiti
- Ka mārama, ka whai wheako mō te whakaata i te wāhi ki Te Tiriti o Waitangi ki roto o Aotearoa
- Ka mātanga ki te whakawhiti kōrero i te reo Māori me te reo Ingarihi
- Ka whai wheako mō te tuku tohutohu ki ngā kapa ārahi
- Ka hōponu te mōhio ki ngā āhuatanga o te taiao kāwanatanga ā-rohe e pā ana ki a Ngāi Māori
- Ka whai wheako ki te whakahaere kaupapa
- Ka whai pūkenga mō te mahi tahi ki te tangata, ka manawanui ki te whakarato kiritaki
- Ka whai āheinga ki te whakatipu, ki te whakataimau hoki i te maia, te manawanuitanga me te mana ki te whānuitanga o te hunga whai pānga
- Ka whai pūkenga mō te whakahaere wātaka, te mahi tahi me te noho hei mema ki tētahi kapa mahi
MŌ TE TONO MAI, MŌ TE TIROTIRO TĀTAI TŪRANGA: www.jacksonstone.co.nz
ME HE PĀTAI ANŌ: waeahia a Russell Spratt, a David Hollander rānei ki 04 550 8000