Lead Advisor Oritetanga
- Wellington based.
- Tautoko employers and tauira.
- Incorporate te ao Māori.
ServiceIQ is the industry training organisation (ITO) for the aviation, hospitality, retail, travel, tourism, and museums sectors. They support employer, learner, and Government stakeholders by:
- Setting relevant standards, and the quality assurance for those standards
- Facilitating the training supply and needs of the service industry
- Advocating on behalf of the industry for skills leadership and workforce development
- Providing national and regional perspectives, leadership and policy setting across the sector
- Championing the ongoing development, implementation, review, and continuous improvement of ServiceIQ’ s Māori Strategy and action plan, with a primary focus on internal capability initiatives to support parity of participation and educational achievement; and Service IQ’s organisational approach to Te Ao Māori, through the Te Pae Tawhiti Māori Cultural Framework.
You will have:
- A proven ability to tautoko parity for Māori students
- A deep appreciation of why and how Māori are best supported to be their authentic selves
- A proven ability to ‘broker kōrero’ with sector participants to ensure employers understand the mutual benefits of attracting Māori trainees/students
- Enough life experience and mana to be able lead korero about this kaupapa
- A warm and encouraging interpersonal style
- Vocational education sector credibility and the ability to develop and maintain credibility, trust, and respect, and inspire others to work to a common goal, through strong advocacy, influencing and interpersonal communication skills
- Te Reo Māori proficiency and well-developed knowledge and understanding of Tikanga Māori, Mātauranga Māori, and the principles of the Treaty of Waitangi
- Cultural capability to drive parity of educational achievement for Māori and Pasifika learners.
APPLY OR VIEW THE POSITION DESCRIPTION: www.jacksonstone.co.nz
FURTHER ENQUIRIES: Russell Spratt on 04 550 8024
- Kei Te Whanga-nui-a-Tara.
- Tautokona ngā kaiwhakawhiwhi mahi me ngā tauira.
- Whakauruuuru mai i te ao Māori.
He whakahaere whekangungu ahumahi a ServiceIQ e tautoko ana i ngā rāngai rererangi, manaaki manuhiri, hokohoko, hāereere, tāpoi, whare taonga hoki. Ka tautoko rātau i ngā kaiwhakawhiwhi mahi, ngā tauira me ngā tari Kāwanatanga hoki e whai wāhi mai ana mā te:
- Whakarite taumata ako, me te aromatawai i ēnei taumata
- Whakarite whiwhinga ako me te aro ki ngā hiahia o te rāngai whakarato
- Whakahau hei reo mō te ahumahi ki roto i ngā āhuatanga ārahi pūkenga, whakapakari kapa mahi
- Whakaputa i ngā tirohanga ā-motu, ā-rohe hoki, i ngā mahi ārahi, whakarite kaupapahere hoki
- Whakatairanga i te whakawhanaketanga, te whakatinanatanga, te arotake me te whakapaipai haere o te Rautaki Māori me te mahere mahi a ServiceIQ, me te tino aro ki ngā kaupapa mōroto mō te whakapakari āheinga e tautokona ai te ōritetanga; me te momo kōkirio hoki a Service IQ ki Te Ao Māori, mā te Anga Ahurea Māori e kīia nei ko Te Pae Tawhiti.
Ka whai koe i ngā āhuatanga e rārangi iho nei:
- He āheinga kua hāponotia mō te tautoko ōritetanga mō ngā tauira Māori
- He tino mōhiotanga ki te pēheatanga o te tautoko i ngā tauira Māori kia tū Māori mai
- He āheinga kua hāponotia mō te ‘whakarite kōrero’ ki te hunga e whai wāhi mai ana ki te rāngai, kia mārama ngā kaiwhakawhiwhi mahi ki ngā painga o te tō mai i ngā tauira Māori
- He wheako, he mana hoki kia taea te ārahi kōrero mō tēnei kaupapa
- He ngākaunui ki te tangata
- He ingoa pai i te rāngai whakangungu mahi me te āheinga hoki ki te whakawhanake, ki te pupuri hoki i te pono me te whakaaro nui o tāngata kē, arā kia whai mai rātau i te whāinga kotahi, mā te whakahau, te whakaaweawe me te whakawhiti kōrero
- He pūkenga ki te Reo Māori, he mōhiotanga hoki ki ngā tikanga Māori, ki te Mātauranga Māori, me ngā mātāpono o Te Tiriti o Waitangi
- He pūmanawa ahurea hei kōkiri i te ōritetanga mātauranga mō ngā tauira Māori, Pasifika hoki.
MŌ TE TONO, MŌ TE TIROTIRO I TE TĀTAI TŪRANGA: https://www.jacksonstone.co.nz/jobs/bh-8181-lead-advisor-oritetanga/
ME HE PĀTAI ANŌ: waeahia a Russell Spratt i 04 550 8024