Principal Advisor Māori Partnerships
- Build strategic partnerships with Iwi, Māori Trusts and Māori whenua owners.
- Ensure Māori perspectives are incorporated.
OSPRI is a non-profit organisation which operates in partnership with New Zealand’s primary industries and government to achieve on-farm biosecurity objectives through animal disease management and traceability. They work closely with shareholders, Beef and Lamb New Zealand, Dairy NZ, Deer Industry New Zealand and the Ministry for Primary Industries, and range of Māori stakeholders.
About the role:
Significant and exciting changes have been made to establish a strategically focused, collaborative, and forward-thinking organisation with a strong emphasis on stakeholder partnerships. Establishment of the Principal Advisor Māori Partnerships role has been created to support this kaupapa. You will enable and support OSPRI to facilitate and develop strategic partnerships with Iwi, Māori Trusts and Māori whenua owners and provide strategic advice and support to lift capability of Regional Services Teams and Partners.
This role requires an experienced principal advisor with the following skills:
- Proven ability to think strategically and positively influence others to achieve outcomes
- Proven ability to successfully navigate, and foster Māori and Iwi relationships in a collaborative way
- Good understanding of and experience in working with Iwi and Māori organisations and governance structures and processes
- The ability to make things happen while balancing the need to build and maintain strong relationships in a dynamic cultural and political environment
- Strong knowledge of Tikanga and Te Ao Māori
APPLY OR VIEW THE POSITION DESCRIPTION: www.jacksonstone.co.nz
FURTHER ENQUIRIES: Russell Spratt on 04 550 8024
- Hangaia ngā hononga rautaki ki ngā iwi, ki ngā Tarahiti Māori, ki ngā tāngata whai whenua Māori hoki.
- Whakaritea, tērā kei te arohia ngā tirohanga Māori.
He whakahaere kore whai huamoni a OSPRI e mahi tahi ana ki ngā rāngai ahumatua o Aotearoa me te Kāwanatanga ki te whakatutuki i ngā whāinga whakahaumaru koiora ā-pāmu mā te whakahaere tikanga mō ngā mate kararehe me te whai makatea hoki. Ka āta mahi tahi rātau ki ētahi whakahaere e whai wāhi mai ana, arā ko Beef and Lamb New Zealand, ko Dairy NZ, ko Deer Industry New Zealand me te Manatu Ahumatua, tae atu ki te whānuitanga o ngā whakahaere Māori.
Mō tēnei tūranga:
Kua oti ētahi panonitanga nui, whakahīkaka hoki te whakatutuki e hangā ai tētahi whakahaere rautaki, mahi tahi, aro whakamua hoki me te tino aro ki ngā mahinga tahitanga ki te hunga whai wāhi mai. Kua whakaritea tēnei tūranga mō te Kaitohutohu Matua Ngā Hononga Māori hei tautoko i tēnei kaupapa. Ka whakaāhei koe, ka tautoko hoki i a OSPRI ki te whakariterite, ki te hanga hoki i ētahi hononga rautaki ki ngā iwi o te motu, ki ngā Tarahiti Māori, ki ngā tāngata whai whenua Māori hoki, ki te whakawhiwhi hoki i te tohutohu rautaki me te tautoko hei whakapoki i ngā āheinga o ngā Rōpū Whakarato Rohe me ngā Hoa Mahi Tahi.
Mō tēnei tūranga, me noho mai tētahi kaitohutohu matua e whai wheako ana, e whai ana hoki i ngā pūkenga e rārangi iho nei:
- He āheinga kua hāponotia mō te whakaaro rautaki me te whakaaweawre i tāngata kē hei whakatutuki whāinga
- He āheinga kua hāponotia mō te urungi me te whakarite mahinga tahi ki a Ngāi Māori me ngā iwi
- He tino mōhiotanga, he wheako hoki mō te mahi ki roto i ngā whakahaere iwi, Māori hoki me ā rātau tikanga whakahaere hoki
- He āheinga ki te whakaotiotio Kaupapa me te whakataurite honga i tētahi taiao ahurea, tōrangapū hoki e hihiri ana
- He tino mōhiotanga ki ngā tikanga Māori me Te Ao Māori
MŌ TE TONO, MŌ TE TIROTIRO RĀNEI I TE TĀTAI TŪRANGA: www.jacksonstone.co.nz
ME HE PĀTAI ANŌ: waeahia a Russell Spratt i 04 550 8024